Nimi:maisu avatari: Ikä: en kerro Asun: kotonaXD Lemppari: väri:pinkki,musta ja valkoinen hymiö:----{-----{----{@ www osoite: www.waterworld.vuodatus.net ruoka:Jäätelö Juoma: pirtelö ja vesi inhoan: isottelijoita!!!!!!
Welcome!
Kun tulit niin lueppas tkin... Nsivut kertovat lemmikeisti
ja hitusen winxist Viekkuun saa laittaa kuvatoivomuksia, jotka toteutan 60% tarkkuudella.